Sunday 3 March 2013

Pelan Anwar Menjadi Kenyataan ???

Akhirnya pelan Pokcik Anuwar menjadi kenyataan.. Huru Hara yang dicipta melalui kelentongnya menjadi isu besar di Rantau Asia ini. Dan kemudian akan sampai la anasir-anasir luar menghulurkan bantuan kepada Anuwar untuk membantu Malaysia.

Tengok sini http://bit.ly/YJGhlO

Tujuannya mudah,Anuwar berkempen menggunakan tenaga asing dengan cara ini. Modus Operandi, wujudkan kekecohan atau rusuhan. Hilangkan kepercayaan Masyarakat kepada kerajaan bahawa kerajaan tidak mampu tangani rusuhan yang berlaku. Tentera luar letak syarat,sekiranya Anuwar jadik PM baru datang tolong beri bantuan ketenteraan. Jadi dengan mudah,Malaysia akan dijajah semula dengan harapan Anuwar jadi PM.

Anuwar bukan nak harta atau wang ringgit. Sebab dia dah cukup banyak dengan harta dan wang ringgit hasil sumbangan badan badan luar negara melalui NGO-NGO yang dia cipta. Dia cuma nak nama dia dalam Buku Sejarah Malaysia, Anuwar ialah Perdana Menteri Malaysia!!!!

Hasil Kelentong Anuwar ini menjadikan negara Malaysia terutama di Sabah atau lebih tepat Samporna huru hara.

Kematian Anggota Pasukan Keselamatan pun boleh dimain-mainkan. Polis. Tidak telus,Polis Barua BN. Tapi adakah dia mengerti, Polis ini lah yang menjadikan dia masih lagi mampu bergerak bebas di Malaysia. Dan Kematian mereka mempertahankan negara sepatutnya sangat Bererti. Bukan digula-gulakan.

Jadi,marilah kita mengundi PR supaya negara Malaysia ini boleh hidup dalam keadaan Huru-hara macam Di Negara Arab seperti Mesir dan Tunisia.


Moh Kita Kelaut




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment