Friday 20 December 2013

AZAN DIPERTIKAI = PAS + UMNO HILANG TELOR?? #bacul ???

SERIUS???? Memang serius la kan... PAS = Parti Islam SeMalaysia... UMNO = Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu.... Yang PAS tunjang perjuangan ISLAM (Konon).... UMNO tunjang perjuangan ISLAM dan MELAYU..... Tapi bila masuk bab pertahankan Kalimah ALLAH, PAS yang sibuk duk kata perjuangkan ISLAM rupa Tikus nampak Kucing..... Menyorok terus..... UMNO pulak adalah sebilangannya yang nak kedepan jadi benteng.... yang pas takut tuh bukan KUCING tapi ANJING!!!

Bila Orang MELAYU yang beragama ISLAM kena maki hamun dengan Golongan yang bela ANJING ni, DUA-DUA tak nampak batang hidung.... Sibukkan SI Wahid MLM tu buat apa.... Duk merepek pasal statement dia tentang TOL.... Naik ke turun ker, berjuta kenderaan duk guna jalan TOL tuh.... Nie yang ORANG MELAYU ISLAM LAUNGKAN AZAN KENE MAKI NIE.... sapa yang ada pergi sergah CINA LAHANAT tuh....??? Tengok Sini


Dua PARTI POLITIK yang masih sibuk mengata dan menuduh yang kononnya PERTAHANKAN ISLAM tetapi tak berani kedepan hanya sebab kuasa.... Takut kehilangan Kuasa sanggup gadaikan maruah sendiri dan juga bangsa.... Tapi paling teruk, sanggup gadaikan AGAMA.... Bergaduh la kamu.... Bertekak la kamu.... dan apabila ALLAH SWT itu menguji kamu, maka abaikanlah ujian-Nya itu.... semoga kamu mendapat keredhaan ALLAH SWT dengan memecah-belahkan saudara seagama kamu.... (yang nie aku Tuju kat Penyokong TEGAR PAS) Sebaliknya, kamu tatangla manusia yang terang-terangan KAFIR dan Menyekutukan ALLAH menjadi sahabat kamu dan kamu biarkan MEREKA MENGHINA TUHAN KAMU, kerana kamu sudah tidak mempunyai hati dan hitamnya hati kamu dan munafiknya kamu dengan Berpura-pura menyembah ALLAH sedangkan kamu mengagungkan mereka yang menghina ALLAH SWT.

Kerana kerakusan kamu kepada kuasa dan pangkat, maka kamu secara tidak sedarnya telah melahirkan golongan -golongan yang berani mempertikaikan TUHAN kamu Iaitu ALLAH SWT. Lihat apa yang TERJADI. Kerana kerakusan dan ketamakan kamu maka kamu telah melahirkan manusia yang mempunyai otak binatang. Kerana KUASA yang direbutkan, maka hilang sudah maruah diri dan AGAMA.


Kalau dulu, apabila ORANG ISLAM di MALAYSIA bersatu, Tidak ada seorang pun orang bukan ISLAM berani nak menghina ISLAM.... dan kenapa zaman sebelum ini kita semua boleh duduk semeja minum kopi berborak dan ketawa tetapi kini tidak lagi..??? Kisah AZAN dipertikaikan nie boleh tengok lebih lanjut kat SINI

dan disebabkan kebodohan ORANG MELAYU itu sendiri, maka terkeluarlah ayat ini "PUCHONG KAWASAN DAP"

apa, bila kawasan DAP tak payah ikut PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN (PERKARA 11)

"Perkara 11 Perlembagaan Malaysia menyatakan bahawa Islam merupakan Agama Persekutuan. Sungguh pun begitu agama-agama lain boleh diamalkan dengan aman dan damai di mana-mana Bahagian Persekutuan"

Moh Kita Kelaut


No comments:

Post a Comment