Monday 13 May 2013

HUDUD DAN HUDUD DAN HUDUD

Dari dulu sampaila sekarang, tak habis isu hudud... yang nakkkan hudud,yang tak nak hudud,yang tukar hudud ikut otak sendiri.... Hudud... Hudud... Hudud.... Apa tu Hudud..?? Barang Mainan ker..??? Frame Pintu ker??? Kereta Kontrol yang antena panjang tu ker??? Semua orang sibuk nak cerita pasal hudud... Nak laksanakan Hudud.. Perjuangan kita perjuangan islam, kalau kita berjaya tawan Putrajaya, kita akan laksanakan hudud... Pastu ada pulak puak yang laungkan, "Langkah Mayat Saya Dulu Kalau Maw bikin Hudud..." Camnor tu....?? Semua tu nak undi orang kampung yang kakai mesjid n surau kan.... Skang nie tengok lak artikel kat bawah ni....

NIK NAZMI TOLAK HUDUD
Ini ada seorang pemimpin muda dalam PKR yang secara terang terangan menolak hukum hudud.
Adakah PAS berani untuk mengatakan bahawa beliau kini kafir atau buat buat tak nampak apa yang diperkatakan oleh Nik nazmi?
PAS mungkin tidak berani mengatakan begitu kerana Nik Nazmi adalah anak muda kesayangan PKR dan jika PAS mengatakan begitu, sudah pasti PAS akan ditempelak dengan hebat.
PAS selama ini begitu taksub dengan hukuman hudud dan ianya selalu di keluarkan apabila tiba musim pilihanraya.
Tapi jelas dapat kita lihat apabila tamat sahaja pilihanraya umum, maka hudud versi PAS akan lenyap dan ianya akan timbul semula pada pilihanraya akan datang.
Hudud versi PAS sentiasa menjadi persepsi apabila tiba musim pilihanraya dan ini juga menjadi senjata kepada pakatan pembangkang dalam usaha untuk memburuk burukkan kerajaan Barisan Nasional dan UMNO.
Namun apabila Nik Nazmi mengatakan sebegini, apakah tindakan PAS?  Adakah mereka akan terus berdiam diri atau cuba untuk menjadikan ianya sebagai satu isu dimana PKR tidak menerima hudud?
PAS tidak boleh double standard dalam hal hal sebegini sekiranya mereka benar benar berjuang untuk mewujudkan undang undang Islam tersebut di Malaysia. 

SUMBER 

Hehehehe.... Aku Berani jamin la, Nik Nazmi takkan di panggil kafir macam blogger tu tulis... Pemimpin PAS mana ada telor, deme kan suka jadi LEMBU.... Ikut jer apa kata orang lain... Pemimpin Islam yang memalukan agama ISLAM itu sendiri kan... Pada deme, sapa yang tak sokong PAS, adalah kafir.... Yang sokong walaupun kafir akan kata deme tu mulia.... Sampai tahap diangkat sama macam Khalifah.... Kira tak kafir la... Sebab tu sapa UNDI PAS, PAS janjikan Syorga... Sesapa yang nak masuk SYORGA ingat, Sokong dan Undilah PAS sampai Kiamat okey... Pemimpin deme kan ULAMAK.... Cakap deme mesti maw percaya... Ingat, jangan marah-marah... Nanti kene jual.... 1 Darham.... 10 Darham.... 100 Darham.....


Moh Kita Kelaut


No comments:

Post a Comment