Friday 12 April 2013

MUSTAFA ALI HILANG ????



"MACAM MANO DEN NAK JAWAB, DAH MEMANG DEN TAK BOLEH KONAR DAH...MUKO DEN TORPAMPANG DOPEN KAMERA TUH...SIAP NAMPAK BOBOY DEN LAIE...."


Aku tak berapa gemor pasal bende-bende nie... Tapi apa guna kalau sibuk ceramah sana-sini berdentum-dentam perjuangkan ISLAM dan Nak Tegakkan ISLAM tapi sebenarnya bertopeng... Jual dan gadai Maruah ISLAM sebab nak PUTRAJAYA... Mana Nik Aziz, Mana Hadi Awang, Mana Si Nizar Lambai.... Kenapa tak nak keluar kenyataan atau jawab isu ini... Kenapa nak diam bila orang sendiri yang buat perangai... Aku bersimpati jugak pada Mustafa Ali nie.... Dah jadi korban Pilihanraya kali ini sebab nak elakkan isu Perebutan Kerusi antara PAS dan PKR yang tak sudah-sudah... Yang kecohkan bende nie pun orang-orang yang menyokong deme nie jugak... Sebab Sebelum Video nie keluar, takder sapa yang tahu sebenarnya wujudnya video versi besi Mustafa Ali.... yang ada heboh kat Portal dan Blog penyokong Pembangkang... Pastuh full version keluar dengan secara tetiba jer... tapi lagi mahu salah sama UMNO kan... Haiyoooo.... ITU PKR SAMA PAS SAMA DAP AAARR, SEMUA ORANG SUDDAH TAW WOOO BUSUK PUNYA ORANG.... Sikarang, Ini Kawan sudah pining kipala.... Syiiookkk Sudah Rasa.... Sikalang Bala mana mari, mana maw sorok.... Ini macam jawab la....

KENYATAAN MEDIA

Saya tidak akan menjawab sebarang petanyaan mengenai isu yang diperkatakan. Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan.


Datuk Mustafa Ali
Setiausaha Agung.

UNDI BARISAN NASIONAL
UNDI ISLAM
PERDANA MENTERI ISLAM
TIMBALAN PERDANA MENTERI ISLAM
AGAMA RASMI ISLAM

UNDI PKR PAS DAP
UNDI KESAMARATAAN AGAMA
PERDANA MENTERI BELUM TENTU ISLAM
TIMBALAN PERDANA MENTERI CAMPUR²
AGAMA RASMI BELUM PUTUSKAN LAGI

FIKIR-FIKIRKAN LAH......


Moh Kita Kelaut



No comments:

Post a Comment