Tuesday 19 March 2013

Apa Beza Abby Abadi Dan Mee Meggi

Fuhh... Petang-petang nie tetiba lak perut terasa lapar... Dalam duk fikir apa nak makan, terasa lak nak makan Mee Meggi.. Lama dah tak sentuh Meggi nie... Kalau dulu-dulu hari-hari aku bantai Meggi sebab tengah belajor mana ada duit nak makan sedap-sedap... Sedang aku mencari port mana nak tibai, aku pun smpai la kat satu kedai mamak... Aku pun duduk terus order meggi kari telur mata...

Aku : Mamak, Mee Meggi Kari Satu..Taruh Telur Mata Kobau...

Mamak : Sorry Incik, Mee Meggi Kari sudah habis....

Aku : Aik, takkan la petang-petang nie dah abis... Macam mana boleh Habis??

Mamak : Ini hari kene serang la incik.. Suma orang maw makan mee meggi...

Aku pun order la lain... Perut lapa punya pasal kan... Masa tengah makan tuh aku terpikir gak, apa la yang best sangat..Hari nie hari meggi sedunia ker... Pastuh tetiba terlintas Pasal Abby Abadi yang dah jadi Ostazah Segera skang nie... Dia nie pun macam meggi jugak skang.. Sebab sekejap jer dah jadi Ostazah... Bak kata orang "Mee Meggi Cepat Dimasak Sodap Dimakan"... Macam Abby la kan, cepat jadi Ostazah, Lazat untuk dibaham.... Hahahahaha... Walaupun Janda masih Bergetah lagi Woooo.....


Moh Kita Kelaut




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment